The loved ones..

The loved ones..

Sunday, August 2, 2009

A quiet Sunday...

Ahad 2 Ogos 2009

Hi.. Mornin' everybody.. ingatkan aku ni bangun lewat la coz semalam tak tidur2.. hehe.. last2 at 7.30 am aku dah leh bangun. Kira bagus la ni.. n yang terkejut giler nyer.. anak2 aku tu lum bangun lagi.. penat + ngantuk giler ni la tu semalam.. haha...still xbreakfast lagi.. xtau nak makan apa.. yang surenya nak kena masak kalo nak makan.. haha.. pagi2 lagi mak dah call, tak tau napa.. saja nak cek ker @ wat eva donno.. aku sekarang ni duk terpikir, macamana caranya nak bagitau mak abah yang aku nak pantang kat umah sendiri.. coz aku pikir kan :-
a) sebab umah mak abah bukan ada bilik yang kosong utk aku + pa + anak2 duk.. kalo nak duk bilik nana lagi macam 2x bersalin dlu aku dah xsanggup.. puasla aku nak menjaga budak2 besar dua orang tu nati dari mengodek barang2 mak su dia
b) dalam bulan pose plak tu.. iskh...
c) n nati aku berebut2 toilet dengan dorg yang nak g keja + sekolah pepagi.. n bila aku siap lambat mulala bising.. nati dengan nak siap budak2 lagi.. em..
d) aku x leh nak tengok tv sgt coz abah yang kontrol remote.. and anak2 pun xleh tengok citer katun lagi coz abah dah tukar rancangan, tak amik lagi rancangan katun dorang...
e) ntahla.. aku xtau napa.. insyallah aku leh jaga diri sendiri.. n aku percaya pa akan banyak membantu.. memangla kekdang tu tengok pa macam tu, tapi aku ni bertuah... walaupun dia x ler seperfect mana, tapi diala lelaki paling baik dengan aku.. yang leh dengar, yang leh beralah dengan aku.. Tq pa.. memangla nobody perfect.. tapi pa memang banyak kebaikan dari keburukan.. sori pa kalo selama ni terkasar bahasa dan sikap.. mulut tak reti jaga.. sori sangat..
aku ni emo plak pagi2 ni kan.. hehe.. tula bila senyap sangat.. haha... suma emosi kuar.. hua2x.. n one more thing to share with all of u..
It's only 32 days left... apa tu?? iskh korang ni,,? aku nak bersalin anak ketiga ni la... uish.. berdebar2 ni.. jantina apa kah dia nanti..? berpeluang tak aku beli kan baju yg pelbagai fesyen di pasaran tu..haha.. tapi.. if jantina dia still sama dengan abang2 nyer.. tak apa pun.. asalkan dia kuar sihat dan kuat.. n dia senang dijaga.. insyallah.. Ari rabu ni 5hb Ogos, aku check up 35 weeks n 6 days.. n esoknya Khamis 6 Ogos. aku akan genap 36 weeks.. :) dah masuk zon selamat..
n on 5th juga, anak2 teruna aku tu pun cek up.. utk tahu berat badan dorang ok ke tak, n perkembangan dorang.. aku dah minta pa amik half day ari tu on the afternoon so, senang... n bila dah masuk Ogos.. aku rasa macam relieve skit coz gaji pa akan masuk bulan ni.. memang la ujung bulan but aku baru rasa macam senang skit.. lagipun anak no tiga dah nak kuar,, so aku arap sumer dah stabil.. amin..
Tq for those yang memberikan bantuan semasa kewangan kami yang tak stabil sangat2 ni.. aku amat2 appreciate sangat.. walaupun sekecil mana pun bantuan yang diberi.. n aku rasa seronok coz anak2 aku.. masih leh minum susu + pkai pampers lagi walaupun kegawatan mama & papa dia.. masih x kurang lagi.. ada yang lebih susah dari aku.. aku bersyukur atas rezeki yang Allah berikan.. aku akan cuba lebih berjimat cermat & tak terlalu boros.. (susah sebenarnya.. aku ni dah la kaki shopping..) haha.. tapi insyallah jika Allah mengizinkan, aku boleh!!! yeah.. k la panjang sangat ari ni.. nak letak pic gak sebagai penyeri.. hehe.. cek it out...

No comments:

Post a Comment