The loved ones..

The loved ones..

Sunday, August 9, 2009

Ahad yang biasa,,,

Ahad 9 Ogos 2009

Ari ni sebenarnya aku dah bangun dari kul 3 pagi.. so dah takleh nak tido plak.. tengok tv jerla.. n tv tu tak tutup2 dari semalam.. n skrg dah kul 10.30 pagi.. n ada orang tu janji nak g umah mak kul 10 pg.. tapi kejut2 dia gerak kening pun idak... tensen je aku ni.. anak2 dah siap mandi, minum susu n skrg tgh tgk tv citer katun favourite dorang 3 siri berturut2.. Mickey Mouse Clubhouse.. em.. aku lum mandi lagi.. berpeluh2 jer dari pagi.. kena g mandi ni tapi jap ler kot, baru sangat makan Maggi.. so restkan perut dlu.. haha.. orang mandi dlu baru makan, aku ni makan dlu baru mandi.. esok ingat nyer nak pose.. ganti lagi seari.. last.. arap2 termakbul.. n kena studi ni utk exam Kpsl 18-19 Ogos ni kat Upm.. dah kata dengan kak Wa nak tumpang dia.. sebab tak berani plak nak bawak keta.. lagi2 keta camtu n keadaan aku yang camni.. minggu ni jer dah nak masuk 37 weeks.. so anytime jer.. aku kna start kemas barang2 anak.. skit2 just nak wat dorng tumpang jap umah angah kalo bersalin.. em... tak kemas lagi.. cadar lum pasang2 lagi.. susah kena wat sumer menda sorang2 ni.. n last but not least, tak bagitau mak lagi yang aku bercadang nak berpantang kat umah jer.. arap takde yang tarik muka.. sorila.. aku akan cuba... try test.. insyallah boleh.. kalo pa leh bagi kerjasama baik dengan menghantar & mengambil abang & cabid kat taska.. insyallah... sumer akan berjalan lancar.. Amin..
k la.. aku ingat nak jalankan mesin basuh lagi la.. banyak lak baju tak bercuci lagi.. ada 2 bakul setengah lagi.. iskh..susah ati betul.. dahla sampah lum buang2 lagi.. pa tolong la bangun...

No comments:

Post a Comment