The loved ones..

The loved ones..

Tuesday, October 18, 2016

Apin.. 06.03.2016-17.10.2016

rasanya dah dua bulan Apin sakit saraf. Jalan senget.  X balance.. kesian dia sangat2. aritu sampai tak boleh bangun. makan minum sume letak dekat biar senang dia.  

ingat lg dulu.  amik apin sebab org yg rescue dia tak boleh nak jaga dia terus. leh jaga sementara je. kesian sgt tgk muka dia. kte janji dengan org tu nk amik. lagipun dekat equine je.. takde masalah la nak g amik..

akhirnya setelah sesat.. haha.. jumpa juga.. bawak la dia balik.. 06.03.2016.
suara dia xkuar sgt.. kata org tu sakit tekak kot..

sgt manja apin ni.. suka sgt gesel dgn kami..

sampailah dia tetiba sakit. tak tahu kenapa.. bagi makan tf ok.. trus boleh berjalan walaupun senget.

tapi dah kurang aktif skit. dah kuat gayat..

akhirnya 17.10.2016.. apin kembali.. :(
tak sanggup nak tengok..

akhirnya ditanam malam tu juga..

semoga apin tenang di sana. maafkan kami semua kalo selama apin duk di rumah tak cukup makan minum. tak cukup belaian. mungkin kena marah dgn mama..

06.03.2016- 17.10.2016.. 226 hari bersama..

Wednesday, October 12, 2016

haha.. over fareen azlen ni..

sambil masak.. nonton boys over flowers.. cite thn 2009.. haha.. masak sup je pun.. sgt over  .. jgn ikan overcooked sudahla...

Monday, October 10, 2016

testing

cuba try test... lalalala