The loved ones..

The loved ones..

Saturday, August 29, 2009

Cirit...

Sabtu 29 Ogos 2009

Hi sumer.. aku masih belum bersalin lagi.. tak taula naper anak ni tak mo kuar lagi.. Dia nak tunggu biler la agaknya.. em.. sebenarnya dalam 2,3 ari ni aku asik cirit jer tak tau makan apa.. ingatkan pasal susu.. sebab pagi2 aku rajin minum susu panas.. tapi semalam langsung tak minum susu pun cirit jugak. sampai pedih2 punggung.. iskh.. nak jalan pun menderita.. em.. semalam gak, abang sakit perut sangat.. kembung.. menangis2 sepanjang malam.. puasla pa tuam, buh minyak lagi.. aku nak tolong, aku pun sakit perut, angin gak.. pastu kami berdua dah terlajak sahur.. sedar2 jam dah kul 6.. em... kalo at least sedar kul 5.30 ke leh la mium air seteguk dua.. takpela.. lagipun ari ni cuti.. pa suruh aku jangan pose.. tapi aku tengok dlu la.. kalo cirit lagi, aku buka la.. kalo tak maintain jerla.. ari ni dah masuk ari ke 8 berpose.. alhamdullilah, anak dalam perut ni nak aku berpose banyak ari.. :) aku cuma doa, moga kelahiran ini selamat dan semuanye dipermudahkan-Nya.. Amin.. k la.. ari ni ingat nak kemas2 rumah, cuci2 baju yang berlonggok dan sental apa yang leh sental.. itupun kalo larat la nak wat sumer...tapi at least ada gak yang bergerak la dari tak de wat apa2 langsung kan... chow...:)

No comments:

Post a Comment