The loved ones..

The loved ones..

Wednesday, June 10, 2009

Fenugreek.. untuk membanyakkan susu ibu..

Rabu 10 Jun 2009

Sebenarnya aku amat teruja dengan fenugreek ni.. di mana baca dalam blog Nisa..em.. apa address nyer yerk? yang aku surf just utk window shopping di internet.. so aku ada baca mengenai kebaikannye untuk menambahkan susu badan.. coz aku interested nak bf anak ketiga ni dengan susu badan.. at least pun sehingga 6 bulan pertama.. sebab anak pertama & ketiga x pernah aku bf lama pun.. sejak lahir dah campur2 dengan susu formula.. aku rasa sebabnya aku tak dapat sokongan keluarga dalam nak fully bf kan anak aku.. keluarga ni bukan hubby coz hubby ni memang duk asik marah jer suruh bagi bf.. tapilebih pada mak aku.. y? coz.. bile budak ni nangis jer.. dia kata budak ni lapar, tak cukup susu badan la.. so dia suruh wat susu formula.. yang aku ni.. tak nak bergaduh n bertekak dengan mak.. so terpaksa menyerah saja.. so.. untuk anak ketiga ni.. aku ingat nak try pekak kan telinga.. coz aku memang ada niat nak fully bf kan anak aku ni.. wish me luck ek..n aku sebenarnya tertekan antara mendengar @ melawan.. kalo tak dengar kata, macam melawan.. tapi macamana ni? sekarang digalakkan penyusuan susu ibu.. di mana2 jer mesti diutamakan susu ibu.. tapi kalo tak dapat sokongan.. macamana nak aku buat.. pening2..

No comments:

Post a Comment