The loved ones..

The loved ones..

Wednesday, October 20, 2010

Jual susu badan??

Allo.. sesaja je ku ni.. masa ku melayari internet di rumah, ku buka la website olx.com.my untuk melihat2 barang2 jualan di situ.. especially barangan bayi la.. :) Biasala, monitor shopping.. (tengok2 jer..) dan ku tertarik melihat iklan ni..

Fresh Frozen Breastmilk For Sale
I am a Chinese mother who is producing 3x too much for my 6 weeks old daughter. I am selling my extra fresh breast milk to any mother who has not enough for her baby.I am healthy and don't use drugs or smoke. I am especially interested in finding local buyers.If you are interested in receiving milk on a weekly basis, please let me know. Thanks!shevaun_tst@yahoo.com


Sebenarnya apa yang ingin ku maklumkan di sini, yalah sedangkan ibu ini seorang kaum Cina.. yalah dah produce breastmilk lebih.. nak menjual breastmilknyer yang dianggapnya berlebihan kepada orang2 lain.. Yalah.. dalam Islam pun ada mengatakan tentang penyusuan susu ibu.. Di mana.. sekiranya kita (ibu @ bapa) tidak mampu menyediakan susu badan kepada anak kita, adalah diwajibkan mencari ibu susuan untuk anak kita itu.. (eh.. tak tau la wajib ke tak yer.. nanti tengok balik okies..). Apa sebenarnya yang nak kutekankan ialah... ada segelintir ibu-ibu yang menyusu badan, dan amat banyak produce susu... tetapi susah @ rasa geli untuk susukan anak orang lain walaupun anak orang lain tu anak saudara @ kawan sendiri.. Alasan.. gelila.. apa la.. kenapa agaknya ya?? Takpela, itu susu badan dia.. takkan kita nak paksa2 dia bagi pulak kan..??
~Saje je nak jadikan stori~
-Tiada kena mengena dengan sesapa, yang masih hidup @ sudah tiada-

No comments:

Post a Comment