The loved ones..

The loved ones..

Wednesday, November 11, 2009

BBQISTINA GIVEAWAY..


Ari ni biler buka email.. dapat satu email dari http://www.bbqistina.blogspot.com/ yang mengatakan blog nyer ada wat giveaway.. so try la cek tgk.. haha.. n ada 2 giveaway.. satu utk pembeli CD di blog tersebut.. tapi aku tak mampu lagi nk menyertai kategori pertama tu.. sengkek beb.. n kategori kedua kena jadi follower.. just link kan blog dalam blog masing2.. n then email kan nama, blog, email eh ye ke.. n tadda.. tggu la kot2 bertuah.. mnala tau dpt lak Safety Plus Milk Storage ni.. kan besh? bertambah la storage susu Anas nati.. oh ya atas ni adala hadiah2 utk kategori kedua.. :) aku dah lama follow blog ni.. coz aku mmg slalu usha2 CD di pasaran.. tapi aku takler jadi follower dlm blog.. cuma di favourite kan dalam komputer aku ni jerk.. :) n ada byk lagi giveaway aku nak try sertai.. saja2.. kalo bertuah.. mnalah tau kan.. saja nak try test tengok.. :) chaos..

No comments:

Post a Comment