The loved ones..

The loved ones..

Sunday, November 8, 2009

Baby Snowdrop's Giveaway

Actually blog ni memang selalu aku lawat & dah agak lama aku jadi follower..just masih tak berkemampuan jer nak shopping di sini walaupun amat2 berminat sebenarnya nak try Fenugreek yang dijual di sini.. tapi insyallah dalam masa terdekat akan aku order juga Fenugreek tu.. hehe..

n recently, owner ada menganjurkan Baby Snowdrop's Giveaway dan berlangsung hingga 16 November ni. (Kalau aku tak silap pandangla kan.. ) n aku sesaja je wat entry ni.. manala tau berpeluang try Modern Cloth Pad ni.. yalah kan, anak2 dah dipakaikan Cloth Diaper.. apa salahnya mama nyer plak nak try Modern Cloth Pad. Biar mama & anak2 sama2 jaga environment.. kan?? Warna2 cloth pad ni memang colourful.. memang ceria jer..Buat masa sekarang cuma ada 2 jenis cloth pad di blog ni.. yang heavy & regular.. n owner ni amat2 bermurah hati nak beri free sample modern cloth pad ni.. Tak percaya???

Tengok sendiri blog dia.. aku dah letak dah banner nyer dah kat column Shop Here.. klik jer terus link ke blog Baby Snowdrop Store Fenugreek ni.. @ nak senang lagi meh klik sini jer... http://babysnowdrop.blogspot.com/ Marila sama2 kita menjaga alam sekitar bersama2..
Note: Pn Nisa dah upgrade blog nyer ke com.. so ni add baru nyer.. http://babysnowdrop.com k?? cek la..

1 comment:

  1. Salam pn fareen, thanks a lot ye for interested in baby snowdrop's giveaway, nisa dah cek and all complete. So qualified ye,nnti after a week nisa update list org yg qualified to rcvd the sample, salam kenal :)

    ReplyDelete