The loved ones..

The loved ones..

Monday, May 4, 2015

Wallet Hp..

Dah lama dah fren dengan sorang di Mukabuku ni coz amatla teruja nak membeli wallet hp darinya.. yang semua leh masuk dalam satu je.. senang.. mudah.. :)

Tapi sebelum ni xde kaler ijau seperti di atas tau.. bila tengok ijau di atas lagi rasa sangat teruja.. tapi takde plak daku pm kawan fb tu tapi ada tengok dalam group.. free postage lagi.. bila diselidik2..  adui RM60 tau..!!! Oh my gucci... em.. jadi daku pun watsup semula sis dalam group tu bagitau.. takpe sis, i tanya2 dlu yek.. padahal dah nekad memula nak beli.. em tangguh dlu la.. ingatkan paling mahal pun RM40++ la.. em.. tapi xtanya lagi frenlist i tu.. kot2 la kat dia murah.. mana tau kan?? huhu.. 

last daku beli juga sementara la nak tunggu duit turun dari langit.. haha.. yang murah je.. kaler pun hitam je.. yang diproduce by As seen on TV .. pics seperti di bawah...


Rm18.90 + postage RM 7 : RM 25.90 jela.. Wallet hp yang kaler ijau menawan kalbu daku tu tunggu dlu yer.. daku tunggu duit manyak lebih baru boleh purchase.. sebab priority is food.. untuk anak2... :) daku pun priority food coz daku kan menyusu Aisy.. so dalam kata lainnya khasiat dan zat2 makanan untuk beliau.. haha.. (padahal mama dia yang over sebenarnya.. huhu..)

Guna la touch purse ni dlu.. ada 2 straps.. satu yang leh pkai cam handbag.. satu lagi wrist strap untuk pakai di tangan.. hehe.. camnapun.. insya Allah daku akan dapatkan juga hp wallet berkaler ijau katak favourite i tu.. TUngguuu.....................


No comments:

Post a Comment