The loved ones..

The loved ones..

Friday, August 30, 2013

Tudung...

Aritu.. bukan baru sangat la juga.. b4 raya aritu.. ada beli tudung ni.. dari Happy Life Shoppe
Nama tajuk tudung Lubna.. Instant tudung.. dengan awning yang tak keras.. (oh my favourite ni..)
kain cotton yang sangat lembut.. dan senang dipakai & comfort.. :) best giler.. ada pelbagai saiz.. Dari S -XL.. Pilihan warna pun banyak.. masa tu.. tapi sebab kekangan kewangan jadi hanya mampu beli 3 saja dlu.. hopefully akan restock lagi di masa2 akan datang.. Yalah bagi ibu2 yang sangat busy di pagi hari.. (macam saya.. huhu) tudung ini memang sangat sesuai.. Aritu beli saiz M.. memang sedang2 elok.. tak le singkat macam biasa saya beli tulis saiz M tapi singkatnya macam saiz S. Malu nak letak gambar sendiri.. ni la kaler 2 yang saya beli.. (pinjam gambar dari HLS - dengan model yang sangat manis dan jelita..)
Soft Pink

Black

Yellow
Yang bagusnya, perkhidmatannya amat bagus.. efisien.. Cepat dah terima.. alhamdullilah.. moga bertambah2 rezeki mereka.. Ameen.. dan selain saya dapat tudung yang saya suka jenisnya iaitu yang instant, senang dipakai, awning tak keras, labuh nyer pun bersesuaian, kain nyer juga sangat berkualiti dan lembut, comfy dipakai.. sejuk jer..memang recommend pada kekawan.. :) Saya pun akan beli lagi insyallah jika diberi rezeki yang lebih..

No comments:

Post a Comment