The loved ones..

The loved ones..

Thursday, July 16, 2009

Anugerah Perkhidmatan Cemerlang 2008

KHamis 16 Jun 2009

Ari ni adalah Majlis Penyampaian Anugerah Perkhidmatan Cemerlang Tahun 2008. Alhamdulillah, antara candidates nyer adalah aku & kakak aku.. :) dahla amik anugerah berdua2.. haha.. Rezeki anak2.. Gambar akan aku upload kemudian, tak tau ler nampak muka ke tak.. sebab aku memang cepat giler salam dengan YAB Tan Sri Muhiydin n cepat2 turun dari pentas.. n Majlis tamat around kul 11.30 pg.. and aku and Angah amik makanan n terus cabooot.... coz banyak lagi keja menanti kat opis.. lagipun next week another busy day for Unit Kewangan.. naper? minggu depan, Audit Dalam AG nak audit kami.. so kami busy melihat2 baucer.. kot2 la ada yang tertinggal catat.. if possible kami taknak ada apa2 kuiri pada sumer nyer.. Hopefully so..
Mula2 nya ingat nak stay lama skit.. at least hingga 5.30.. tapi tiba2 rasa macam tak larat sangat,, so, balik dalam kul 5. esok la sambung balik.. seari suntuk aku akan menghadap baucer2 2008 tu yer... hehe.. Malam ni aku ajak Pa g makan kat foodcourt.. n not to good for me.. aku takleh nak menikmati Nasi Goreng Pattaya aku tu.. coz budak dalam perut ni mengeraskan dirinya.. aiseh.. senak2 perut aku ni.. sampai la ke sekarang ni.. masih lagi bulat dan keras.. sampai tarik ke pinggang.. Cabid & Abang tengah tengok citer Detective OSO di Playhouse Disney.. so takler dorang kacau aku kat dalam ni.. n one more thing, semalam ada menda yang sangat menggembirakan aku n pa. Why? Semalam, around kul 10.30 malam, abang tiba2 kata " Nak Cu Cu.." Sambil tunjuk dapur.. :) aku n pa sangat2 heppi.. :) Seronok nye dapat dengar dia berkata2 dengan ayat yang kami berdua paham.. Alhamdullilah.. kayla aku nak kemas2 barang.. esok Angah nak tumpang keta pagi coz Abang Joe ada kursus lagi kat Terengganu.. So kena awal skit ler, sebab nak pusing ke sana dlu.. k la ... chow cin Chow.. :) Muah2,,

No comments:

Post a Comment