The loved ones..

The loved ones..

Friday, May 15, 2009

Hari yang biasa...

Jumaat.. 15 Mei 2009
Ari ni pa tak gi kerja.. so, anak2 pun aku tinggalkan dengan dia.. lagipun, abang xnak bangun... ngantuk lagi agaknyer.. tapi tengahari, aku balik coz ari ni Jumaat.. Pa nak sembahyang Jumaat. n cadang nak ke RHB nak kuar wit tapi bank tutup lak kul 12.30 tghari n buka balik kul 2.15. em... takpela.. amik next week jerla.. aku balik awal.. ari ni coz lagipun bukan ada kerja pun. asik mengadap restaurant city dalam FB je.. haha.. n bila balik tengok pa siap2 nak g mancing.. aiseh.. xleh ke duk umah sekali2 tu biar lama skit.. macam shif plak kan.. aku balik n dia trus nak kuar.. okla.. kalo dia nak macam tu takpela.. aku sedar la aku sapa.. aku ni punya la beriya-iya cepat balik.. tengahari.. so dia leh makan b4 g sembahyang.. n balik petang cepat so takdela dia asik nak melayan anak jer sorang2.. last2 .. aku gak yang kena layan anak sorang2.. takpela.. itu pun anak2 aku.. aku sedih jer.. takpela.. aku sedar sapa aku ni...

No comments:

Post a Comment