The loved ones..

The loved ones..

Tuesday, April 28, 2009

Here i am...


Assalamualaikum.. & hi.. saja je buka blog baru ni.. Kenapa?? So, boleh kongsi perkara2 yang berlaku dalam hidup aku ari ni n selamanya.. kenapa x masuk dalam blog anf tu jer?? sebab dah xnak pakai blog tu.. nak buang ler blog tu.. tapi maybe ada apa2 yang berkaitan dalam blog tu akan dicopy paste kan aja.. untuk kenangan sendiri.. sekarang dah kul 2 pagi pada 28 April 2009. n actually aku memang dah ngantuk cuma takleh nak lelapkan mata jer.. agaknya stress ke, or memang xleh nak tido ker.. tapi jap g aku try la tido.. kalo tak esok kan bangun lambat lagi. asik2 Mie gak jadi mangsa.. cian dia.. azam aku mulai bulan Mei ni... taknak bangun lambat lagi untuk ke ofis.. n tu finish all my work on time.. walaupun orang selalunya buat azam ni awal2 tahun, tapi apa salahnya kan aku wat azam aku bulan Mei ni.. heheh.. saja je sebenarnya.. n one more thing, x nak slalu El & Mc.. melainkan mmg dah wajib kena El. @ Mc.. doa2 kan lah yer agar misi berjaya.. cewah2... eh, nampak gayanya stop cni dlu.. insyallah kalo rasa esok macam nak masuk blog.. aku masuk lagi.. untuk tatapan sendiri pun apa salahnye ek.. n that pic is my two hero..

No comments:

Post a Comment